סבתא בישלה דייסון

כשבוחנים את שוק שואבי האבק אי אפשר שלא להתפעל מהטכנולוגיות החדשות בתחום. אם בעבר שואבי אבק היו כולם גדולים ומסורבלים, רועשים ובעלי יכולת ניקוי מוגבלת למדי, הרי שהיום יש דור חדש של שואבי אבק שמשאירים אבק לשואבים הישנים…

החידוש והשינוי המשמעותיים ביותר הגיעו לשוק שואבי האבק על ידי חברת דייסון ופטנט הניקוי המהפכני שלה כאשר יצרה את שואב האבק הרובט הציקלוני המוביל בשוק שהעמיד רף חדש בכל הקשור לרמת ואיכות שאיבה.

רבים יסכימו שמדובר בסדרת שואבי האבק העוצמתיים ביותר כאשר שואב האבק דייסון מדגם V10 נחשב כיום על ידי רבים כשואב האבק החזק ביותר בגזרת שואבי האבק האלחוטיים (עוד חידוש נפלא שמשתלט על עולם שואבי האבק בקצב מהיר).

יתרונות שואבי האבק הציקלוניים על פני שואבים רגילים

פרט להיותם מעוצבים, קלים לנשיאה, עוצמתיים ובעלי מנוע חזק, מדובר בשואבי אבק המיוצרים בצורה אופטימלית, בעלי מבנה יציב ומאוזן לניקוי מלא של כל חלקי הבית החל מהרצפה ועד התקרה, דרך הפנלים והם טובים לניקוי גם במעברים צרים בבית, לניקוי של ספות ומזרנים ואפילו מתאימים לניקוי הרכב.

החל מה-6V דרך דגם ה-  V8 שואב האבק האלחוטי הקודם בסדרה ועד ה-V10 שהוא המילה אחרונה בתחום שואבי האבק האלחוטיים היעילים ביותר היום, דייסון מביאה את הטכנולוגיה שלה אל הקצה ומציעה סוללה בעלת אורך חיים גדול יותר, עיצוב ארגונומי מושלם וחוויית שאיבה פשוטה ומהירה.

תוסיפו לכך את טכנולוגיית השאיבה המיוחדת של החברה וקיבלתם מוצר מנצח והשואב הטוב בעולם מסוגו.

שואבי האבק הציקלוניים ידועים ביכולתם הגבוהה ללכוד יותר אבק ויותר לכלוך מכל שואב אבק אחר. מדובר בחלקיקי אבק מיקרוסקופיים ששואבים אחרים מתקשים לתפוס.

שואבי האבק הציקלונים הטובים ביותר מסוגלים ללכוד אפילו חלקיקים קטנים עד כדי נבגים של עובש, אבקה ואפילו חיידקים, חלקיקים קטנים במיוחד אשר סותמים את השקית בשואבי האבק הרגילים.

איזה שואב אבק כדאי לקנות ?
תתחילו לשכוח מהאבק בבית…

פשוט ונוח להרכבה

אלמנט נוסף של השואב הוא פשטות ההרכבה והפירוק כאשר הצינור והמוט המתחברים אל השואב ניתנים להסרה בצורה מידית, בלי הברגות וחיבורים מסובכים וכמובן שמקנים יתרון בהגעה למקומות גבוהים אליהם אנו לא מגיעים בדרך כלל ודווקא שם מצטברת כמות הלכלוך הגדולה ביותר, למשל המזגן בסלון…

פיצ'ר מהפכני נוסף הקיים בסדרת שואבי האבק האלחוטיים של דייסון הוא ראש הניקוי המתכוונן מעצמו המתאים לפעולת הניקוי של שטיחים מכל הסוגים וכן של רצפות ומשטחים קשים.

בעזרת ראש מתכוונן זה אין צורך בסיבוב של כפתורים או בלחיצה על כפתורים אחרים בראש השואב שכן ראשי הניקוי של שואבי דייסון מסדרה זו מתכוונים בעצמם בצורה אוטומטית ומתאימים לכל סוגי הרצפות בעזרת טכניקת אטימה ויניקה אולטימטיביים.

לכל אלה מתלווים מברשות שתפקידם להסיר גם את חלקיקי האבק הקטנים ביותר ואבק דק מרצפות קשות בצורה חלקה ועדינה.

כמו כן שואבים אלה מצוידים בזיפי ניילון המיועדים לניקוי שטיחים וכן בחוטים אנטי סטטיים מיוחדים העשויים סיבי פחמן, אשר מונעים את ההיווצרות של חשמל סטטי המונע מהאבק להשתחרר מהרצפה.

עוד אלמנט ייחודי לסדרת שואבי דייסון העומדים והצילינדריים הוא שהם מאושרים לאנשים הסובלים מאלרגיות שכן השואב מוציא אוויר יותר נקי משואבים אחרים, תודות לציקלונים העוצמתיים שבנויים לאטימות מלאה.

מפתיע לדעת אבל בשואבים הללו אין גלגלים ולכן אין כל צורך בתנועה הרגילה 'קדימה ואחורה' שקיימת בשואבים רבים מיושנים אחרים.

בנוסף שואבי אבק אלה ניתנים להנעה מסביב לרהיטים בקלות והם מגיעים למקומות שהגישה אליהם קשה יותר בעזרת סיבוב פשוט של פרק כף היד בצורה טבעית.

רוצים יתרונות נוספים?

מה דעתכם על 5 שנות אחריות לכל סדרת שואבי האבק העומדים והצילינדריים של דייסון (עבודה וחלקים)

יתרון נוסף: אין צורך ברכישת שקיות חדשות כל כמה זמן שכן שואבים אלה אינם משתמשים בשקיות כלל אך והם כוללים מסננים ניתנים לשטיפה בעלי טווח עבודה בלתי נגמר.

ריקון המכל של שואבי דייסון נעשה בצורה ידידותית והיגיינית וכל שיש כדי להוציא את הלכלוך הוא ללחות על כפתור בודד.

לקינוח תקבלו בונוס ערכת אביזרים לניקוי מקומות עם גישה מסובכת והדובדבן שבקצפת: השואבים האלחוטיים כמובן שמאפשרים לכם פשוט לרקוד עם השואב בכל רחבי הבית בלי לדאוג לניתוק כבל החשמל וכדומה.

הכותב: ערן סיון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *