המשאבה שתחסוך לכם בצריכת החשמל

מערכות חימום מים המבוססות משאבות חום, מספקות פתרון מצוין ומתקדם לחימום מי צריכה, בריכה או ג'קוזי. אבל האם ידעתם שהן לא חייבות להיות בזבזניות בחשמל?

מיני צ'ילר משאבת חום של דייקין
חברת דייקין היפנית היא המומחית בייצור משאבות חום לחימום תת רצפתי ומים

למרות שישראל היא מדינה שנהנית מחודשי קיץ ארוכים, רבים עדיין רוכשים מערכות חימום מים למגוון צרכים. בין אם מדובר במי צריכה או מים של בריכה ביתית. רכישה כזו מתבצעת בתום תהליך חשיבה ממושך, מאחר שההנחה הרווחת היא שקניית מערכות חימום מים מובילה לזינוק בחשבון החשמל. בחלק מהמקרים זה אכן כך, אבל זה לחלוטין לא חייב להיות.

חברת דייקין היפנית מתמחה בייצור משאבות חום לחימום תת רצפתי ומים, ולכן מהווה הכתובת לכל מי שחושב על רכישת מערכות חימום מים. בין אם מדובר על מערכת לבית, לעסק, למלון בוטיק, לחדר כושר וכדומה. וכחלק מהניסיון המשמעותי של דייקין בייצור פתרונות שמתאימים לכל מזג אוויר, החברה מייצרת מוצרים שלא רק מספקים תוצאות אלא גם יעילים וחסכוניים בחשמל. כך שאם אתם מחפשים מערכות חימום מים, תוכלו למצוא משאבות חום שיעזרו לכם לשלם פחות.

המדחס האידיאלי לתוצאות מעולות

המשאבות מבית דייקין מגיעות במגוון גדלים וטווחי טמפרטורה, לצורך יצירת התאמה מושלמת לחלל שהן אמורות לשרת. אבל למרות שכל אחת מהן מגיעה עם מאפיינים משלה, בכולן דייקין שמה דגש על יעילות מקסימלית ומניעת בזבוז חשמל. היחידות הן בעלות דירוג אנרגטי גבוה מאוד, וגם מדחס ומשאבת מים אינוונטר שמעניקים למשתמשים תחושת נוחות מחד וחיסכון מיטבי בחשמל מאידך.

חשוב לציין שחלק מהמערכות מפוצלות וחלקן לא, כאשר בכל אחד מהמצבים יש התחשבות מקסימלית בנוחות ובהשתלבות של המערכות בחלל. מסיבה זו, המערכות המפוצלות כוללות יחידת פנים קומפקטית בעלת דוד משולב, לצד יחידת חוץ שניתן לשלב בהצלחה ברוב מסתורי הכביסה. ואם רציתם למקסם את חוויית השימוש, תשמחו לגלות שחלק מהיחידות ניתנות גם לשליטה נוחה מרחוק באמצעות אפליקציה. 

לכן אם חיפשתם מערכות חימום מים מתקדמות שעושות את העבודה אך במקביל גם מתחשבות בחשבון החשמל, משאבות החום של דייקין הן בדיוק מה שאתם זקוקים לו.

היכנסו לאתר דייקין

משאבת חום של דייקין
מערכות חימום מים מתקדמות מתחשבות גם בחשבון החשמל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *