איך בוחרים מכונת כביסה?

רכישה של אחד ממוצרי החשמל הנחוצים וה"עסוקים" ביותר בכל בית, צריכה להתבצע רק אחרי שבדקתם את הפרמטרים הבאים. כל אחד מהם יחסוך לכם זמן, כסף והרבה כביסה מלוכלכת

למרות שמדובר במוצר חשמל שאפשר למצוא ברוב הבתים בישראל, חלק לא קטן מהרוכשים עדיין מתלבט לפני קניית מכונת כביסה חדשה. החשש לבצע רכישה לא מוצלחת הוא ללא ספק מובן. ועם זאת, ישנן דרכים למקסם את הסיכוי ל"שידוך" שתהיו מרוצים ממנו. אלה הדברים שאתם צריכים לבדוק לפני שמוציאים את כרטיס האשראי:

תחזוקה נכונה של מכונת הכביסה תסייע בשמירה על אורך חייה של המכונה
  • המקום שעומד לרשותכם – מכונות כביסה מגיעות בגדלים שונים, ולכן לפני שבוחנים את האפשרויות צריך להבין מהו המקום שעומד לרשותכם. קחו בחשבון את הרוחב של המכונה, כמו גם את סוג הפתח.
  • גודל התוף – גודל התוף צריך להיות נגזרת של כמות האנשים בבית. 
  • הצורך במייבש – מכונות כביסה בעלות פתח עליון הן לעתים קומפקטיות יותר, ולכן יש המעדיפים אותן. עם זאת, אם יש לכם מייבש כביסה או שאתם מתכננים לרכוש כזה, ייתכן שתרצו מכונת כביסה עם פתח קדמי כדי להעמיד את המייבש מעליה. 

  • המלצות – כמעט בכל בית ניתן למצוא מכונת כביסה, ולכן סביר שתמצאו מגוון המלצות על יצרניות שונות. במקרה של מכונת כביסה סמסונג, בוש, אלקטרה, LG ובקו הם כמה מהשמות הבולטים בתחום. 
  • דירוג אנרגטי – ככל שהדירוג של המכונה גבוה יותר, כך היא תהיה חסכונית יותר בצריכת מים וחשמל.
  • תהליך הרכישה – תוך כמה זמן המכונה תגיע אליכם, ומה לגבי תנאי האחריות? בחירה ברשת מוכרת, כמו מחסני חשמל למשל, מאפשרת לקונים לקבל את כלל המידע טרם הרכישה. באתר של מחסני חשמל תוכלו למצוא את הפירוט המלא אודות תכונות המכונה, כמו גם זמני האספקה ותנאי השירות של כל יצרן. 
  • תוכניות מיוחדות – מכונת כביסה בעלות תוכניות ייעודיות, מאפשרות לכם למקסם את ההנאה מתהליך הכיבוס. החל מתוכנת ריענון של 15 דקות, דרך תוכנית לכביסה כהה ועד לתוכנית לבגדי ספורט. עברו על כל התוכניות של מכונת הכביסה שאתם מתעניינים בה, כדי לוודא שהיא עומדת בצרכים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *